Yksityistilaisuudet

Kalastajatorpan Tennisklubin klubirakennuksen ja Grand Slam Loungen voi varata myös kokonaan omaan käyttöön, yhdessä tai erikseen.

Viihtyisä klubirakennuksemme ja Grand Slam Lounge ovat saavuttaneet suuren suosion yritysten kesäpäivien, workshoppien, lehdistötilaisuuksien ja koulutustilaisuuksien pitopaikkana, sekä yksityishenkilöiden juhlatiloina. Torpalla on juhlittu pyöreitä vuosia, pidetty ristiäisiä, varpaisia ja polttareita ja ravintolakeittiömme on ollut käytössä myös kokkikursseilla ja gourmet-klubien pitopaikkana. Syksyisin klubilla ja loungessa järjestetään ahkerasti rapujuhlia.

Kalastajatorpan tennisklubi sopii erinomaisesti juhlakäyttöön. Countryclub -tunnelmaa puiston keskellä, rannan välittömässä läheisyydessä, ratikkamatkan päässä ydinkeskustasta. Istuvalle illalliselle mahtuu 80 henkilöä ja coctail-tilaisuuksiin enemmänkin. Tunnelma ei katoa, vaikka loppuillasta olisi jäljellä vain sisukkaimmat juhlijat. Sisustus on tyylikäs, mutta lämminhenkinen ja tunnelmallinen. Grand Slam Luonge sopii pienempiin tilaisuuksiin 20 henkilöön asti.

Kysy lisää yksityistilaisuuksien varaustilanteesta ja menuehdotuksista Juri Räikköseltä numerosta 0400 993 200 tai meilitse juri.raikkonen@tennisklubi.fi.

nettiin_party2.jpgnettiin_party1.jpg

nettiin_party3.jpg