KESÄTENNIS 2024 TORPALLA

Kesä on täällä ja myös massatenniskausi Kalastajatorpan Tennisklubilla, vitsit sitä on odotettu!

Tänä kesänä Torpalla meillä on tarjota aamutennistä, aamupäivätennistä, PRIMETIME tennistä, iltatennistä, torstain NELINPELI-ILTA, yksityistunteja, ja tennisviikonloppuja. On siis mistä valita, ja kaikille löytyy varmasti juuri se oikea pelipäivä / peliaika mikäli toimit suhteellisen ripeästi.

Myös ystäväsi, työkaverit ja tutut ovat tervetulleita pelaamaan kanssamme Suomen komeimmalle Tennisklubille, eli Kalastajatorpan Tennisklubille.

Voit myös kasata ihan oman ryhmän esim. kesäkuuksi, ja mikäs olisi sen hauskempaa - Ystävät ja Tennis?!

Täältä löydät meidän kesän tuntivalikoiman Torpalla: https://jarihedmantennis.fi/kesatennis/

TORPAN SIXPACK KORTTI

JHTC:n pelikausi Torpalla käynnistyy 21/5 ja pelaamme siellä aina elokuun puoleenväliin saakka. SIXPACK kortti toimii Torpalla, ja kortti sisältää kuusi pelikertaa á 1,5h., eli yhteensä yhdeksän (9) tuntia tennistä, ja saat vielä itse valita milloin haluat pelata.

Tarjoamme teille nyt mahdollisuuden pelata mm. PRIMETIME aikaan, hyvässä seurassa, loistavalla tennisklubilla, lintujen laulaessa ja auringon paistaessa!

Peliviikkoja kesäkaudella on yhteensä 12., joten varmasti ehdit pelaamaan nuo kuusi SIXPACK pelikertaasi ennen kuin hallikausi jälleen käynnistyy maanantaina 19.8. Tietenkin voit ostaa kesän aikana lisää pelikertoja, jos oikein innostut pelaamaan.

KESÄTENNIS TORPALLA by JHTC
Pelipaikka: Kalastajatorpan Tennisklubi, Helsinki.
Pelipäivät: tiistai / keskiviikko / torstai / tennisviikonloput pe-su
Pelikausi: 21.5.-15.8.2024
Peliviikkoja: 12
Pelitunteja SIXPACK kortissa: 9
SIXPACK kortin hinta: € 395,00 sis. 24 % ALV.

TIEDUSTELUT
Eija Hedman
E-mail: eija@jarihedmantennis.fi
Kesätennis Torpalla: Kesätennis – OUR SERVICE YOUR ADVANTAGE (jarihedmantennis.fi)

Massakenttiä pääkaupunkiseudulla on entistä vähemmän, pelaajia on paljon, joten nyt kannattaa ilmoittautua heti JHTC:n kesätennikseen, näin varmistat sen, että saat hyvää valmennusta, ja pääset pelaamaan ulos, ja ennen kaikkea massalle, Vamos!

Tennisterveisin,
jari h.

JHTC - Mukavien Ihmisten Tenniskoulu!