JHTC:n massakausi alkaa Torpalla 19.5.2023,Vamos!

Jari Hedman: Olen äärimmäisen iloinen voidessani kertoa teille, että yhteistyömme Kalastajatorpan Tennisklubin, eli Juri Räikkösen kanssa jatkuu myös kesällä 2023

Tulemme järjestämään kesällä “Torpalla”, Helsingin ainoalla oikealla Tennisklubilla, mm. tenniskursseja, viikonlopputenniskursseja, yksityistunteja, yritystennistapahtumia, yritysten virkistyspäiviä, TYKY-päiviä ym.

JHTC:n toiminta “Torpalla” käynnistyy toukokuussa, jolloin järjestämme pääasiassa yritystennistapahtumia, yritysten henkilökunnan tenniskursseja, TYKY-päiviä ja iltatenniskursseja. Kesällä järjestämme varmasti Suomen hauskimmat tenniskurssit kyseisellä “ykkösklubilla”. Elokuussa on vuorossa jälleen yritystennistapahtumat ja TYKY-päivät.

Odotamme innolla hetkeä, jolloin pääsemme opettamaan juuri Sinua Kalastajatorpan Tennisklubilla! Pelaa ja harjoittele kanssamme Suomen komeimmalla Tennisklubilla.

KURSSITARJONTA JA ILMOITTAUTUMISET Kalastajatorpan Tennisklubilla: https://jarihedmantennis.fi/etusivu/jhtc-kalastaja...

ARE YOU READY FOR THE SUMMER, WE ARE!

JHTC Kalastajatorpan Tennisklubilla:

Tiedustelu: Eija Hedman

E-mail: eija@jarihedmantennis.fi

Tel:044 493 7807
(Eija Hedman)

Valmennuksesta vastaavat: JHTC:n ammattitaitoiset ja kannustavat valmentajat.