Supersyykuu on vapaa pelioikeus Kalastajatorpan Tennisklubilla syyskuun ajan hintaan 59€ per pelaaja.

Pelioikeus on henkilökohtainen ja kattaa puolet tuntihinnasta. Jos pelikaverilla ei ole pelioikeutta, hän maksaa toisen puoliskon tuntihinnasta normaalisti. Tuntivarauksia voi tehdä yhden kerrallaan, seuraava varaus pelatun tunnin jälkeen. Pelaamista voi jatkaa varatun vuoron jälkeen niin pitkään kun vapaata riittää.

Syyskuussa massakentät ovat parhaassa kunnossa ilman kosteuden noustessa. Ota ilo irti lämpimästä syksystä ja nauti massatenniksestä täysillä ennen pitkää talvikautta hallissa

Nauti pelien jälkeen myös Torpan runsaasta salaattibuffetista. Tarjolla joka päivä klo 11:30 - 19:00 hintaan 13,5€.